شفقنا- ساختمان دانشکده توانبخشیه علوم پزشکی تهران شب گذشته در پی حمله رژیم صهیونیستی تخریب شد.
به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛ بر اثر حمله دیشب رژیم صهیونی به ساختمانی در مجاورت ساختمان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران بخشی از این ساختمان آسیب دید و تخریب شد.











