شفقنا- چهار سرباز ارتش اشغالگر اسرائیل در یک انفجار در لبنان کشته شدند.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: رادیو ارتش اسرائیل خبر کشته شدن چهار سرباز خود را در آنچه انفجاری تصادفی اعلام کرد، تائید نمود. این رسانه نظامی مدعی شده این سربازان در جنوب لبنان و در انفجار تصادفی مواد منفجره هنگام تخریب یک تونل مملو از سلاح حزب الله کشته شده اند.
رادیو ارتش گفت که این حادثه روز یکشنبه رخ داده و بررسی اولیه نشان داده که انفجار نخست باعث انفجارهای ثانویه شده که در نهایت منجر به ریزش تونل در حالی که سربازان در آن بودند.
این بیانیه هیچ اشارهای به نقضهای مکرر آتش بس توسط ارتش اشغالگر نکرده است. اسراییل از آغاز روند آتش بس دهها بار به لبنان حمله کرده و این روند را نقض کرده است.
این خبر را در رویترز ببینید











