شفقنا- مردم غزه در شمال این منطقه پس از تخریب مساجد به دست رژیم صهیونیستی، از بالکن خانه های خود اذان پخش کردند.
به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت: پس از آنکه رژیم صهیونیستی مساجد شمال نوار غزه را تخریب کرد، فلسطینی ها از طریق بلندگو از بالکن خانه های خود اذان پخش کردند.
تصاویر منتشر شده در فیلم زیر، یکی از این فلسطینی ها را نشان می دهد که در حال پخش اذان از بالکن منزل خود در شمال غزه است.
متن خبر در الجزیره











