شفقنا- نمایندگان مجلس تصویب کردند که تا پایان اجرای برنامه هفتم توسعه ۱۵ درصد مجموع کارکنان دستگاههای اجرایی کاهش پیدا کند.
به گزارش شفقنا از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه ماده ۱۰۴ لایحه را تصویب کردند.
طبق این مصوبه، در اجرای بند ۲۵ سیاست های کلی برنامه هفتم و به منظور تحقق اهداف کمی زیر مطابق با احکام این فصل، اقدام میشود.












