شفقنا- وزارت خارجه قطر در بیانیهای اسرائیل را در پی یورش به مسجد الاقصی، تنها مسئول افزایش خشونتها معرفی کرد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ به نوشته الخلیج آنلاین، قطر در این بیانیه ضمن محکوم کردن حملات اسرائیل به نوار غزه و جنوب لبنان تأکید کرد که همه طرفها باید آرامش خود را حفظ کنند.
وزارتخارجه قطر در ادامه با بیان اینکه شاهد نقض آشکار قوانین بینالمللی از سوی تل آویو هستیم، از جامعه بینالملل خواست که به منظور پایبند کردن اسرائیل برای احترام به قوانین بینالمللی اقدام کنند.
این خبر را درالخلیج آنلاین ببینید











