شفقنا- سخنگوی وزارت خارجه پاکستان خواستار برخورد دستگاههای بین المللی حقوقی با توهین به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان شد.
به گزارش شفقنا از ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت امور خارجه پاکستان، سخنگوی این وزارتخانه با صدور بیانیهای، اعلام کرد: تکرار مکرر چنین اعمال از پیش برنامه ریزی شده، کارآمدی چارچوب قانونی را که اسلام هراسان پشت آن پنهان شده و بدون مجازات اقدام به نفرت پراکنی می کنند، زیر سوال می برد.
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان افزود: استفاده از حق آزادی بیان هرگز به معنی توهین عمدی کتاب مقدس مسلمانان یا رهبر مقدس هر دینی نیست.
وی تاکید کرد: پاکستان از همه کشورها میخواهد که بازدارندگی قانونی را با هدف پیشگیری و تعقیب قضایی چنین اعمالی، در راستای مسئولیتها و وظایف مندرج در قوانین بینالمللی حقوق بشر، توسعه دهند.
این مقام پاکستانی افزود: ما همچنین از دستگاههای بینالمللی حقوقی میخواهیم که در برابر این گونه اقدامات عمدی که تنها به دلیل ایمان مسلمانان، تحریک به نفرت، تبعیض و خشونت علیه مسلمانان است، برخورد کنند.











