شفقنا- نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در توییتی تصریح کرد که در گفتوگوی امروز خود با دبیران سیاسی تروئیکای اروپایی و مقامات ارشد شورای همکاری خلیج فارس درخصوص ایران به رایزنی پرداخته است.
به گزارش شفقنا از ایسنا، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «امروز با دبیران سیاسی تروئیکای اروپایی و مقاکات ارسد از مصر، اردن و شورای همکاری خلیج فارس دیدار کردم تا درخصوص دو مسیر پیش روی ایران صحبت کنم.
یک راه این است که آنها با مسیر بحران و تنشزایی هستهای ادامه دهند و راه دیگر این است که با بازگشت دوجانبه به برجام، فرصتهایی را برای حصول روابط دیپلماتیک و اقتصادی منطقهای ایجاد کنند. فرصت تصمیمگیری کوتاه است».











