شفقنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دیدار اعضای این کمیسیون با رییس جمهور خبر داد.
به گزارش خبرنگار شفقنا، محمود عباس زاده مشکینی با اعلام این خبر، گفت: به منظور تشریک مساعی و انتقال نقطه نظرات و تحلیل های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور محترم، اعضای کمیسیون تا اخر همین هفته با حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی جلسه خواهد داشت.
وی افزود: در این نشست اهم مسائل و چالش های داخلی و خارجی مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی بلاواسطه با رئیس جمهور محترم در میان گذاشته می شود و اعضای کمیسیون نظرات رئیس محترم قوه مجریه در باب مسائل مختلف مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی را می شنوند











