شفقنا- رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، در نشستی با خبرنگاران اعلام کرد توافق ایران و آژانس برای ادامه فعالیتهای نظارتی «ضروری» آژانس برای یک ماه دیگر تمدید شده است.
بی بی سی نوشت: نشست خبری مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار بود دیروز برگزار شود اما به تعویق افتاد. آقای گروسی گفته است که اطلاعات ذخیره شده در دوربین های آژانس فعلا در اختیار ایران باقی خواهد ماند.
همزمان کاظم غریب آبادی، نماینده دائم ایران در آژانس خبر داده که تصمیم این کشور برای ادامه توافق به مدت یک ماه دیگر به آژانس اطلاع داده شده و قرار است اطلاعات ذخیره شده سه ماه اخیر از فعالیت های اتمی ایران فعلا در اختیار سازمان انرژی اتمی باقی بماند.
این مقام ایرانی گفته است که درباره حذف یا انتقال این ذخایر به آژانس شرایط همانند توافق سه ماهه خواهد بود.











